Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeNie wiem co autor tekstu zrobi³, ze fujara mu pali³a 12 litrow? Ja z zona ubieg³y sezon pa³owalismy ta maszyne we dwojke i nie uda³o mi sie wiecej spalic jak 6 litrow np. grzejac 160-180 na odcinku Radom-Wroc³aw. W dwie osoby z kuframi i bagazem. Ten sprzet ma dwie wady jak dla mnie. Grzeje okropnie bak i sidzenie, w upalne dni jajka sie gotuja na twardo. Troche podobno jest lepiej w rocznikach po 2006. Ja mam z 2003 i musialem uszczelnic pod bakiem zeby jakos jezdzic. Druga rzecz to brak regulacji kierownicy w modelu 2003. Mi wysiadaja rece po d³uzszej jezdzie. Zrobilem podwyzszenie kierownicy i jest troche lepiej. Nowsze modele maja regulacje, ja nie. Poza tym maszyna nie do zdarcia. Trzeba uwazac na manewry parkingowe, ³atwo przez nieuwage ja polozyc bo 300kg daje wtedy o sobie znac. Zadnego hamowania w duzym skrecie na parkingu, motor momentalnie polozy sie na glebie i nie utrzymacie go. Ja malutki nie jestem 100kg waze i mam 187cm wzrostu a juz dwa razy polozyla mi sie fujara w taki wlasnie sposob. Strat nie ma, delikatne ryski na boku ale zawsze troche serce boli. Aaaa i tylna opone zmienialem 3 razy w ubieg³ym sezonie, to boli bo kosztuje. Niestety za wage i moc tak sie p³aci. Reszta to przebajer i wygoda, ja bardzo duzo jezdze tez po miescie i mieszcze sie chociaz duzo ³atwiej bez kufrow. Polecam bo konkurencja jest tylko jesli mamy na nowy taki motor ale w latach 2001-2005 to fujara rz±dzi bezkonkurencyjnie. Luzik i do mi³ego na trasie - Xylo
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza